czwartek, 4 lipca 2013

Dzień Jedenasty. Rozrywki wuja


                     

Ten wpis tak naprawdę powinien zrobić wuj. Ja bowiem zajmuje się załatwianiem swoich spraw, on z kolei ma cały dzień do dyspozycji i udaje się na miasto w celu rozrywkowym. Ale – czego się można było domyślać –  odmawia (eeeee, co ja tam będę pisał, nie ma mowy), udaje mi się go jednak namówić sporządzenie listy aktywności aby chociaż w ten sposób można sobie było wyobrazić jak wyglądał czwartek w Augustowie.

Lista aktywności wuja:
- śniadanie zakupione w Lidlu i zjedzone w domu (jogurcik i bułeczkę zbójnicką jadłem…. Za 79 gr…. Jakiś dziwny kształt miała ta bułka ale mogła być…..no zszedłem kulturalnie do kuchni i zjadłem….bo tu jest kuchnia, wiesz?)
- wycieczka na pocztę i zakup pocztówek
- wizyta w biurze informacji turystycznej i skonfiskowanie planu Augustowa
- rejs gondolą przez całe jezioro Niecko aż do Rozpudy (usiadłem sobie na początku tego stateczku i robiłem zdjęcia…. No półtorej godzinki się płynęło….taaa, bardzo przyjemny rejsik… bo gondola jest cicha, katamarany są głośniejsze…gondola Sokół….mogła się nazywać Pelikan, ale trudno nazywała się Sokół….)


                          
  




- kawusia na rynku (tam wiesz….po drodze, tam przy Kościelnej….był straszny skwar .. to do kawusi zimny tonic)- zakup 2 kryminałów po 7 pln, na wyprzedaży pt „Lato z kryminałem” (na rynku trafiłem w namiocie na wyprzedaż książek…. wiesz, w kurortach zawsze się pojawiają takie namioty…..a na początku zanim mi pani dała paragon to spisała do zeszytu tytuły książek)
- wylegiwanie się w domu (pisanie pocztówek, czytanie kryminałów)
- pizza na kolację (musiałem wziąć średnią …. był bekon, szynka, pieczarki, cebula i papryka… a do tego było piwo Desperados)
- czytanie kryminału do 24 i potem spanko (nie, no…. czytałem…. Telewizora nie włączałem)




Proszony o podsumowanie dnia wuj odpowiada: nie no…. Odpocząłem…zrelaksowałem się, wycieczka była, natura….. Raczej to był relaks niż odpoczynek… Ale taki przyjemny. Może być.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz